Да потичаш по пясъка – безценно…

Тичането по плажа може да е не само спокойно и красиво изживяване, но и да ви направи по-силни. Тичането по пясъка, особено по сухия пясък, е по-трудно, отколкото тичането по настилка, така че тренировката ви ще е по-тежка. Но заради възможността да скочите във водата след самата тренировка, усилието си заслужава.

Ето няколко полезни съвета, ако сте решили да го изпробвате:

Започнете тренировката по мокър пясък

бягане бос по пясъкаАко не сте тичали по пясък до сега, започнете на мокър, равен пясък –  такъв е на самия бряг, където вълните го подравняват непрекъснато. Много по-лесно е отколкото по  сухия и мек пясък. Бягайте сутринМожете постепенно да добавяте 2-3 минутни интервали по по-мек пясък, след които да се връщате на мокрия за по-дълъг период от време. Когато свикнете със сухият пясък, може да почнете да тичате по него за по-дълго време.

Не очаквайте да поддържате обичайната си скорост

Тичането по плажа е по-трудно, отколкото тичането по друга настилка, така че ще ви се наложи да забавите скоростта. Не се насилвайте.

Пийте вода

жена пие водаПийте много вода, за да предотвратите дехидратация. Ако по маршрута ви няма чешми, ще е необходимо да си носите вода (или поне пари, за да си купите).

Защитете кожата си

Тичането на плажа обикновено означава, че сте изложени на директна слънчева светлина. Така че използвайте слънцезащитен лосион с фактор поне 15. Избягвайте тичането мехду 10 и 16 часа, тъй като тогава слънцето е твърде силно.

Внимавайте когато тичате боси

alertТичането бос е добър начин да заздравите краката си. Но тъй като сме свикнали да носим обувки през цялото време, краката ни не са толкова здрави, колкото могат да бъдат. Ако започнете да тичате боси по плажа твърде бързо или твърде често – можете да се нараните. Затова започнете постепенно – с около 15 минути, за да заздравите краката си преди да увеличите времето. И, разбира се, внимавайте, въпреки, че плажът на Керамоти е чист и счупени бутилки или мидени черупки няма.

Снабдете се със спортни обувки за тичане по плажа

бягане с маратонки по пясъкаНе съществуват спортни обувки, създадени специално за тичане по плажа. Но е по-добре да отделите един чифт само за тичане по плажа. По този начин няма да се налага да се опитвате да махате целия плаж от обувките си всеки път след като тичате.

.

Advertisements
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s